Retro Reklama
NeritonRok wydania: 2012
ISBN: 978-83-7543-238-1
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232
Wymiary: 135 x 205
Dostępność: Niedostępna
28.00 zł
		  Książka ta opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii - Warszawie, która straciła swój stołeczny status, a zyskała oblicze kapitalistyczne, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes reklamowy. Korzystając z wydanych przed stu laty, najstarszych polskich podręczników do reklamy i ówczesnej prasy, autorka spróbowała odpowiedzieć na pytanie, czym była skuteczna reklama, kto ją tworzył i czemu w ciągu półwiecza 1864-1914 budziła ona tyle emocji.
		
    
    Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
    
    
          • Rocznik antropologii historii 2012/II/1(2)
• Zapach świeżej kawy
• Rodzina, gospodarstwo domowe i pokrewieństwo na ziemiach polskich w perspektywie historycznej - ciągłość czy zmiana?
• Sztuki piękne w III Rzeszy
• Rozwój przemysłu ciężkiego w Królestwie Polskim w latach 1877-1914
• Wolność czy zbrodnia? Rewolucja 1905-1907 roku w Łodzi na łamach gazety Rozwój
• Powstanie styczniowe
• Lubrzański szlak fortyfikacji. Przewodnik turystyczny.
• Pani Einstein
• Świat Słowian
        
    • Zapach świeżej kawy
• Rodzina, gospodarstwo domowe i pokrewieństwo na ziemiach polskich w perspektywie historycznej - ciągłość czy zmiana?
• Sztuki piękne w III Rzeszy
• Rozwój przemysłu ciężkiego w Królestwie Polskim w latach 1877-1914
• Wolność czy zbrodnia? Rewolucja 1905-1907 roku w Łodzi na łamach gazety Rozwój
• Powstanie styczniowe
• Lubrzański szlak fortyfikacji. Przewodnik turystyczny.
• Pani Einstein
• Świat Słowian
Recenzje
| Brak recenzji tej pozycji | 












  
 
      
		  		    
 powrót