książki historyczne
Oferta wydawnictwaPolecamy w sieciKatalog do pobrania

Kategoria ludzie, czasy, obyczaje
Okres historyczny historia najnowsza
Medialne oblicza sportu

Nakład wyczerpany!

Medialne oblicza sportu

Burska K. (red.), Cieśla B. (red.) Wyd. Uniwersytetu Adama Mickiewicza
Rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-8142-739-5

Oprawa: miękka
Ilość stron: 194
Wymiary: 150 x 210

Dostępność: Niedostępna

39.00 zł


Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczonych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.
Ze Wstępu



Oferta wydawnictwa Polecamy w sieci Katalog do pobrania