książki historyczne
Oferta wydawnictwaPolecamy w sieciKatalog do pobrania

Kategoria ludzie, czasy, obyczaje
Okres historyczny przekrojowe
Społeczna historia mediów

Nakład wyczerpany!

Społeczna historia mediów

Od Gutenberga do Internetu Briggs A., Burke P. PWN
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-01-16455-3

Oprawa: miękka
Ilość stron: 472
Wymiary: 165 x 235

Dostępność: Niedostępna

49.00 zł


Społeczna historia mediów to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno następujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.



Oferta wydawnictwa Polecamy w sieci Katalog do pobrania